poniedziałek, 1 kwietnia 2013

beyonce.


A pochwale się a co!



Urodziny to najwspanialszy ale i najgorszy dzień w zyciu( z okazji tego że stajemy sie coraz starsi).  Tego dnia spełniaja się nasze marzenia , to wyjątkowy dzień cała uwaga skupia sie na na nas. Dekorujemy dom i siebie.  Przyrządzamy cudowne dania i chłodzimy napoje wysokoskokowe. Nawiązuje do tego dnia z okazji tego iż ja już jeden ze swoich prezentów dostałam, mimo że jeszcze dwa tygodnie. Moje jedno z wielu marzen własnie sie spełniło dostałam bilety na koncert BEYONCE w Warszawie od mojej kochany mojej mamy. Beyonce to jedna z niewielu woklaistek które cenie oprocz prawdziwego głosu za styl muzyczny jak i modowy , oraz za charyzme. TO KOBIETA DYNAMIT jaram się nią.Więcej o urodzinach i koncercie w najblizszym czasie. Teraz powoli nastrajam sie na koncert.










a moja ulubiona to ta;














teraz pozostaje mi czekać na kuriera z biletami i wybrać stroj na koncert.

 a tak btw;





                                                            









2 komentarze:

  1. uwielbiam ją!!! to prawdziwa ikona!!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda ikona ciesze się ze h&m będzie z nią pracował i wyjdzie kolekcja z jej udziałem a jeszcze bardziej ciesze się z koncertu. Nie masz za co przepraszać ja ostatnio zaniedbywałam bloga. dziękuje ze wpadasz tu do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń