niedziela, 2 czerwca 2013

oddychaj tlenem a nie wspomnieniami, i nie obracaj się, nie obracaj.




Powinnam zacząć od tego 'Obiecanki cacanki ' dużo mówilam mało robiłam mialam tu byc a tu cisza.
Ale uzasadniona. W długi weekend odbijałam sobie ostatnie kilka miesiecy intensywnej pracy, nie wyleczoną  chorobe . Zrobiłam sobie weekend ze sobą tzw farme pięknosci SPA. Czułam sie zmęczona , zaniedbana i wykończona. To był ciężki okres  DUZO PRACYYY . Delegacja w Warszawie cudowna , ciężka praca poranne wstawanie ale wrócilam zainspirowana do dalszego dzialania. Takie otwarcia sklepów to nie tylko przypływ wiedzy , inspiracji ale poznanie mnóstwo fascynujacych i wartosciowych ludzi. wszystkie dni i noce byly niezapomniane.


o to pare zdjęć.



o to moje koncepty dział damski ; LOGG, SPORT , H&M size plus


















To było moje życie przez całe dwa tyg. Później koncert brak słów bylo bosko a teraz teraz te 4 dni mogłam skupic sie na sobie. W kolejnym poscie pokaze Wam zakupy  ostatnieg miesiąca. Podczas pobytu u rodziców zaliczylam fryzjera, zabiegi na ciało oraz kosmetyczke. Od dluzszego czasu chcialam zadbac o swoje paznokcie ( mam problem z lat dzieciecych - obgryzania) ze wzgledu na swoja prace nie chcialam zakladac 'tipsów' ale znalazłam kosmetyczke -chirurga to co zrobila z moimi dlonmi to nieba a ziemia. 4 dni zleciały w mgnieniu oka wracam naładowana pozytywna energią.




moje inspiracje;





me:



pierścionek - h&m 22.90









dziękuje że jesteście cierpiliwi. juz wkrótce zdjęcia zakupowe.



 bluza - h&m 79.90











         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz