niedziela, 14 lipca 2013

piernikowy raj




 Bajkowy krajobraz, cisza, Wisła i pierniki.Kocham to miasto. Mowa o Trouniu. Dla mnie to jedno z piękniejszych miast w Polsce. I jedno z miast dla których mogłabym rzucić wszystko i sie przeprowadzić.
Na urlop miało byc Polskie morze ale spontanicznie wybrałam się do Torunia ostatni raz temu byłam tam 3 lata temu zawsze wracam z pozytywna energią  cóż chciec wiecej . Jeśli chcecie nabrać pozytywnego uroku życia to weekendowy wypad to nie Zakopane, nie Trójmiasto tylko Toruń. Stare Miasto , rejs Wisłą i ludzie . Nic dodać nic ująć.





 sukienka h&m 79.90
sandałki house 39.90








bluzka koszulowa h&m 30zł
spodnie boyfrend h&m 149zł
baletki  h&m39.90zł
torba  stradivarius 80zł















to już półmetek mojego urlopu, czekajcie na dalsze realcje.
Łódź , Sopot , Gdańsk.







                    

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sara owszem na chwile odpoczełam od całego zgiełku, tego pędu pracy , manekinów. ale juz jutro wracam i zabieram sie do pracy

      Usuń
  2. wspaniałe miejsce
    ✭ ✭ ✭ ✭
    pozdrowienia z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynia też cudowne miejsce ale Toruń ma swoj magiczny urok , Ola zapraszam do Kalisza! ;)

      Usuń
  3. Czy znasz już nasz darmowy i lokalny serwis ogłoszeniowy - Radom Lokalne. zawiera tylko i wyłącznie ogłoszenia Radom i z pobliskich miast? Jeśli jeszcze nie zdążyłeś się z nim zapoznać a jesteś mieszkańcem Wrocławia myślę ze powinieneś szybko to zmienić i już teraz go odwiedzić. Tysiące ogłoszeń czekają właśnie na ciebie!
    Ogłoszenia drobne Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń