niedziela, 10 marca 2013

tattoo

Ostatni dzień urlopu spędziłam na błogim lenistwie. Postanowiłam założyć 'skarbonke' słoik na fundusz pod hasłem 'tattoo'. Co miesiąc powtarzam sobie ze wybiore się na kolejny tatuaż  niestety zawsze wypada coś niespodziewanego. Są przeciwnicy osoby które uważają to za głupote , naznaczenie , oklaczenie i zeszpecenie ale są i osoby dla których to artyzm , nałóg . I niestety ale Polska nie jest jeszcze na tyle otwartym krajem dla ludzi którzy sa 'naznaczeni' nie dostana pracy w banku, szkole itp.Początki tatuażu sięgają starożytnego Egiptu, czasu faraonów i piramid. Zostały odkryte obrazy ścienne z 2000r p.n.e świadczące o stosowaniu techniki tatuażu, jak i mumie egipskie noszące ślady tatuażu. Dla mnie tatuaż to artystyczna forma ekspresji , wyrażenie własnej osobowości. Musi mieć znaczenie , symbol ważny dla nas samych. Bo kwiatki motylki i krzyże jeśli nie maja dla nas większego znaczenia to za kilka lat będziemy tego żałować ze daliśmy się ponieść modzie na tatuaż. Zastanówcie sie nad tym poważnie to decyzja na całe życie ja na swój tatuaż dojrzewałam dobre 3 lata  robił mi mój kolega T.  który pracuje w studio w Anglii.  I nie musiałam sie zastanawiać co chce na swoim ciele  bo od dawna moja inspiracją modową , osobą która mnie intryguje była jest i będzie zawsze Marilyn Monroe. I być może  kolejne tatuaże będą także związane z jej osobą . O to kilka moich inspiracji na miejsce , i znaki. 'Moda przemija a styl pozostaje.'  



















                                                          








4 komentarze:

  1. I ja należę do przeciwników. Z pewnością jest to rodzaj sztuki nie zaprzeczam (niektóre tatuaże wyglądają jak dzieła sztuki i są imponujące). Jednak dla mnie to zupełnie nie-kobieca ozdoba, która z wiekiem jeszcze traci na uroku. Szczerze powiedziawszy nie znam chyba żadnej kobiety, która mi imponuje i ma tatuaż. Marilyn uwielbiam!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno wystarczy wybrac odpowiednie miejsce aby z wiekiem nie straciło uroku. Ale każdy ma swoje zdanie ja takze wychodze z założenia ze twarz, brzuch i inne miejsca które są widoczne nie powinny byc miejscem do tatuowania. A Marilyn cóż to moj nałóg obsesja inspiracyjna

      Usuń
  2. ALE WSPANIAŁE INSPIRACJE Z TATOO!!!!! MEGA
    z przyjemnością obserwuję
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Olu , to i tak namiastka tego co mam w folderze 'tattoo' nie chciałam spamować. ja również zaglądam do Ciebie kolorwy 'ptak ' z Ciebie uwielbiam osoby które łączą kolory i nie boją sie łamać kanony. ;)

      Usuń