niedziela, 7 kwietnia 2013

misz masz.

Dziś jest tak piękna pogoda w Kaliszu, promyki słonca mnie dziś obudziły dawno nie miałam tak przyjemnego poranka ze strony pogody. Niestety ale moj książe jest u rodziców a ja poszłam tylko nakarmic kaczki i wrócilam nawet nie miałam z kim wyjsc na porządny spacer. Mialam zaplanowane ze w weekendy będe wstawiać moje stylizacje ale samej bez statywu nie jestem w stanie ( jak tylko wróci moj fotograf nadrobie) wiec dziś taki misz masz.    A skoro wyszło słońce postanowiłam postawić dziś na KOLOR i wyciągnełam z szafy moje spodnie które kupilam latem.



 

Cienie Dior - prezent od mamy.




  Naszyjnik h&m 39.90 zł


 
Buty h&m 129.90zł

 Spodnie h&m 79.90zł




 Zegareki:
 srebrny allegro 40zł
czarno złoty rynek bałucki 20zł
złoty zegarek manufaktura 100zł


o to moja prywatna toaletka .

 zakochałam sie w tej czapce. ale koszta mnie przerażają. 25 funtów.





na sam koniec moje marzenie ! 






i troche pozytywnej nuty o to co katuje w niedzielne popołudnie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz