wtorek, 9 kwietnia 2013

m.m




Os­ta­tecznie jes­tem ko­bietą  i bar­dzo mnie to cieszy. 

to jeden z moich ulubionych cytatów Marilyn.

Jak już zauważyliscie jestem ogromną fanką M.M dla mnie to ikona mody stylu ale i inspiracją życiową. 


Świat zawsze uważał, że wzorem kobiecości jest Marilyn Monroe. Nawet dzisiaj, równo pięćdziesiąt lat po jej śmierci, MM nadal wzbudza ogromne emocje.Na ogół zewsząd słyszymy różne opinie o Marilyn Monroe. Często niepochlebne, czasem szowinistyczne, zaś niekiedy zbyt wyrozumiałe w pewnych aspektach. Jak oddzielić ziarno od plew? Spróbujmy wczuć się w położenie kobiety, która stała się przedmiotem pożądania mężczyzn i nienawiści kobiet.


Pokaże Wam pare moich książek i atrybutów które posiadam z jej wizerunkiem.


 skarbonka - wszystko po 5zł.
 empik - 19.90zł.

 reserved
 reserved
 no name.
 poszewka na poduszke - wszystko po 5zł.


 polecam cudowny album.


 moje ulubione zdjęcie;

 opisany romans z  punkut widzenia JFK i osobny punkt widzenia Marilyn.

 to moja ulubiona książka. z tej książki dowiemy sie jaka była prawdziwa M.M
to nie słodka blondynka z ekranu to kobieta majaca  cudowna osobowośc.



a o to moj ulubiony film.


a na laptopie mam osobny folder z jej zdjęciami, miliony zdjęć.














jeszcze Was kiedyś pomęcze moja pasja.


                       




                                              




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz