piątek, 12 kwietnia 2013

my job




I znów jestem tu co kilka dni. Wiosna-Lato to najgorętszy okres w branży odzieżowej. Mam tyle pracy że nie wiem w co mam ręce włożyć, a za dwa tyg wyjeżdzam na otwarcie nowego sklepu w Łomiankach , dlatego tak dopieszczam swój sklep żeby pod moja nieobecność było komercyjnie i ładnie. A teraz troche komerchy : od wczoraj ruszyła kampania :



                                         THE NEW ICONS





Tym razem do współpracy zaproszono gwiazdy modelingu: Joan Smalls, Lindsey Wixson, Liu Wen i Daphne Groeneveld. Modelki nie tylko reklamują kolekcję, która w kwietniu trafi do sklepów, ale są jej główną inspiracją. Linia nosi nazwę „New Icon Collection”cos w stylu boho  a w jej skład wejdą między innymi skórzane kurtki, torebki z frędzlami, t-shirty, botki, czyli wszystko to, co noszą modelki poza wybiegiem.





a o to moja praca; z powodu braku wszystkich rzeczy z kampanii ( małe sklepy zawsze są ubogie w towar) musze stworzyc stylizacje z tego co mam na sklepie w danym stylu. Starałam sie jak mogłam aby zachować klimat kampanii.








Oprócz działu damskiego , znajdziemy coś ciekawego dla Panów. Tego lata obowiązuja wyraziste kroje oraz lniane materiały. Jasne kolory z odcieniami czerwieni, klasyka na luzie - streetwear.





i właśnie dla takich efektów warto zdychać caly tydzien z przemęczenia- kocham ta robote.<3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz